Mijn Australië reis - Reisverslagen van Lilian Muijrers - WaarBenJij.nu Mijn Australië reis - Reisverslagen van Lilian Muijrers - WaarBenJij.nu

Mijn Australië reis

Samen met mijn collega/vriendin ga ik op reis naar Australië
We vertrekken op maandag 12 oktober en wij verkennen 3 weken lang de Oost kust. We beginnen in Cairns en eindigen in Sydney.
Wat als een grap begon.......wordt binnenkort werkelijkheid!

Recente Reisverslagen:

Lilian

Ik ben Lilian , 51 jaar en moeder van 3 prachtzonen. Samen met mijn collega / vriendin ga ik op reis naar Australië. Drie weken de oost kust verkennen. Via mijn dagboek kunnen jullie mij volgen. xx

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 657

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2015 - 02 November 2015

Mijn Australië reis

Landen bezocht: